SZKOŁA GŁÓWNA HANDLOWA
W czasach kiedy wszystkie otaczające nas rzeczy zamieniają się w przedmioty inteligentne i my chcielibyśmy do ogólnego życia smart dodać polski pierwiastek. Odnajdując nisze sportową, w której chcemy dać użytkownikowi obiektów sportowych możliwość mierzenia swoich wyników nie wymagając od niego ręcznego wpisywania postępów, znajdujemy swoją szanse. Tworząc adapter prądotwórczy możemy zbierać dane o wykonywanych ćwiczeniach, przetwarzać je i przekazywać z powrotem do użytku ćwiczącego.
Podstawową częścią naszego pomysłu jest wspomniany wyżej adapter. W naszym zamierzeniu ma on zamieniać energie mechaniczna na energie elektryczną. Dzięki temu rozwiązaniu stworzymy nową metodę pozyskiwania czystej energii, jednocześnie zmieniając sposób myślenia naszych uczestników na bardziej ekologiczny.
Chcemy, aby adapter łączył się z naszą aplikacją i przekazywał dane o ćwiczeniach do trenującego. Stworzymy unikalny system grywalizacji, który ma spełniać funkcje motywacyjne, ale też ma na celu wyeliminowanie nierówności społecznych wynikających z braku kondycji. Program będzie faworyzował użytkowników, którzy regularnie wykonują zadania na ich miarę, a nie tych którzy „pobijają” rekordy.