SZKOŁA GŁÓWNA HANDLOWA

W aplikacji każdy gracz będzie miał możliwość zbierania punktów za przepisową jazdę. Z uwagi na fakt, że kierujemy aplikacje głównie do młodych kierowców, będzie ona w formie gry, w której każdy kierowca ma swoje prywatne konto. Na nim będzie gromadził punkty, które będą mogły być wykorzystane na atrakcyjne zniżki.

Przykładowo za przejechanie 50 km przepisowo użytkownik dostanie 25 pkt. Aplikacja będzie brała pod uwagę wszelkie zdarzenia drogowe np. korki na które napotyka kierowca w trakcie prowadzenia pojazdu. W aplikacji będą pojawiały się oferty z wymaganą ilością punktów by aktywować zniżkę. Każdy będzie mógł stworzyć własnego awatara i należeć do jednego z kilku zespołów. Drużyny mają na celu zwiększyć rywalizację między użytkownikami w tym która będzie miała więcej punktów za bezpieczną jazdę.

Co miesiąc najlepszy zespół będzie nagradzany np. dodatkowym pakietem w grze na brak reklam.

 

Co nasza aplikacja może zaoferować potencjalnym klientom?

  1. Mniejsze ryzyko wypadku oraz dostania mandatu z powodu zachęcania klientów do jeżdżenia przepisowo.
  2. Rozrywkę – aplikacja jako element rywalizacji, w której gracze zostaliby podzieleni na zespołu rywalizujące między sobą o to która drużyna ma najwięcej punktów za bezpieczną jazdę.
  3. Aplikacja byłaby darmowa, natomiast oferowałaby wykupienie dodatkowych pakietów, które pokazywałyby statystyki jazdy użytkownika, szybsze zbieranie punktów/zniżek czy brak reklam.
  4. Odwrócenie uwagi od social media poprzez wyciszanie powiadomień aplikacji mogących rozpraszać kierowcę.

Chcielibyśmy stworzyć aplikację, która będzie zachęcała użytkowników do korzystania z niej. Będzie ona rodzajem rozrywki i rywalizacji dla użytkowników, a jednocześnie poprawi bezpieczeństwo i kulturę jazdy.

PROJEKT REALIZUJE CELE ZRÓWNOWAŻONEGO ROZWOJU:

 

PROJEKTY ENACTUS SGH