UNIWERSYTET WARSZAWSKI
Nasz model biznesowy opiera się na sprzedaży woreczków. Chcemy podjąć współpracę z domem seniora lub domem kultury. Z kupionych materiałów, seniorzy szyją woreczki, a my zajmujemy się ich sprzedażą w Internecie. Po odliczeniu kosztów wytworzenia, dzielimy się marżą z woreczków z seniorami.
Jesteśmy częściowo grupą docelowo, ponieważ my i nasi znajomi interesujemy się zmniejszeniem użytkowania plastiku. Nasza koleżanka używa wielorazowych woreczków zamiast foliówek podczas zakupów. Dlatego wpadliśmy na pomysł szycia wielorazowych woreczków z używanych firanek z second-handów. Jednak podczas szukania pomysłów, chcieliśmy się skupić na najbardziej dyskryminowanych grupach w naszych społecznościach. I pomyśleliśmy o seniorach, których głównym problemami jest brak zajęcia na emeryturze, pieniędzy, ponieważ emerytury są niskie i brak socjalizacji. Dlatego zdecydowaliśmy, że chcielibyśmy zatrudnić seniorów do szycia tych toreb. Osobiście uważam, że wspólne szycie daje poczucie wspólny, a duża część marży przysługiwałaby seniorom.
Chcemy, aby nasz projekt pozwolił na aktywizację seniorów i dodatkowy dochód dla nich. Dodatkowo, będziemy tworzyć dostępny i dobrej jakości produkt, który pomoże redukować zużycie plastiku.