TESCO POLAND FOOD WASTE REDUCTION CHALLENGE
KONKURS GRANTOWY
Współpraca miała na celu stworzenie przez studentów projektów, które pomogą klientom sklepów Tesco w rozsądnych zakupach i zmniejszenia skali marnowania żywności w Polsce. Spośród piętnastu projektów konkursowych, wybrano trzy, które zostały wdrożone w punktach sieci Tesco w Polsce. Konkursowi towarzyszyła kampania świadomościowa o skali problemu marnowania żywności w Polsce i na świecie w myśl zasady „myśl globalnie, działaj lokalnie”.
ODPOWIEDZIALNI Z LOTOSEM
KONKURS GRANTOWY
Wraz z Grupą LOTOS opracowaliśmy konkurs skierowany do studentów działających w ramach Enactus Poland, którego celem było stworzenie projektów wpisujących się w założenia strategii CSR Grupy LOTOS, min. recykling odpadów. W wyniku konkursu powstał min. projekt SLOW (Second Life Of Waste), który został później nagrodzony przez Jury konkursu Enactus Poland. Projekt polegał na zbiórce butelek PET w 23 podstawówkach w Trójmieście. W ramach zbiórki dzieci rywalizowały ze sobą o największą ilość zebranych odpadów, ucząc się tym samym o recyklingu. Następnie kilka ton butelek ze zbiórek zostało przerobionych na wkłady do 300 kompletów poduszek i kołder, te z kolei zostały przekazane do domów dla osób bezdomnych w Gdańsku.
ODWRÓCONY WARSZTAT DLA PKO BANKU POLSKIEGO
AXA MŁODZI (NIE)ŚMIERTELNI
KONKURS GRANTOWY
Grupa AXA, jako firma ubezpieczeniowa chce odegrać ważną rolę w budowaniu świadomości społecznej dotyczącej rosnących wskaźników śmiertelności młodych ludzi w Polsce. Dlatego wspólnie stworzyliśmy dla studentów Enactus projekt Młodzi (nie)śmiertelni, aby zachęcić studentów do podjęcia tego ważnego tematu. W wyniku naszych działań powstało aż 10 projektów społecznych, wspierających walkę z palącym problemem rosnącej liczby wypadków komunikacyjnych powodowanych przez młodych ludzi, oraz liczby samobójstw.
'AMBASADOR IKO' PKO BP
PROMOCJA OFERTY PARTNERA
Studenci Enactus Poland dołożyli swoją cegiełkę do popularyzacji bankowości mobilnej – w szczególności aplikacji IKO na uczelniach wyższych w największych aglomeracjach kraju. Program opierał się na akcjach promocyjnych wypracowanych przez uczestników programu. Bank PKO BP wsparł merytorycznie i finansowo najlepsze pomysły na promocję lub rozwój aplikacji IKO.
PROGRAM AMBASADORSKI SAINT-GOBAIN 2018 i 2019
PROGRAM AMBASADROSKI
Najlepsi członkowie zespołów Enactus Politechnika Warszawska, Poznańska i Akademia Górniczo-Hutnicza zostało Ambasadorami firmy Saint-Gobain. Studenci będą dbać na swoich uczelniach i zwiększenia rozpoznawalności i świadomości marki.
PROGRAM MENTORINGOWY PKO BANK POLSKI
PROMOCJA PRAKTYKI I STAŻY
Celem Programu było zbudowanie wśród studentów, świadomości marki PKO Banku Polskiego jako pracodawcy otwartego i chcącego dzielić się wiedzą. Program skierowany był do liderów zespołów Enactus z całej Polski, którzy rozpoczęli współpracę z Mentorami z ramienia Banku. Mentorami byli Dyrektorzy Regionów, którzy w cyklu czterech spotkań dzielili się z podopiecznymi wiedzą i doświadczeniem. Program trwał rok i zakończył się dla studentów płatnym stażem w Regionach PKO Banku Polskiego.