We wrześniu rozpoczęła się nowa ogólnoświatowa kampania promująca Enactus na uczelniach.

Głównym celem jest rekrutacja nowych studentów do projektu. Kampania wskazuje innowacje społeczne i biznesowe, które są efektem projektów zrealizowanych przez studentów. „What do you see?” tak brzmi pierwsze pytanie na nowych plakatach, które zachęcają studentów do poszukania rozwiązania.

Kampania daje studentom szereg narzędzi do promowania idei Enactus w środowisku akademickim, wykorzystując między innymi: video case study, plakaty, instalacje, folie lustrzane czy też materiały do wykorzystania w social media.

Motywem przewodnim jest przerywana linia, która obramowuje element, na które Enactus zwraca uwagę, pokazując że możliwości kryją się w naszym codziennym otoczeniu, o ile tylko chcemy je dostrzec.

[youtube id=”5HTitnQBp_U” width=”600″ height=”350″ autoplay=”no” api_params=”” class=””]

Kampania została wykorzystana przez studentów w Polsce podczas rekrutacji w październiku i listopadzie ciesząc się dużym powodzeniem i zainteresowaniem zarówno w środowisku studenckim, jak i biznesowym.

Akcje prowadzone w całej polsce pozwoliły dotrzeć do tysięcy studentów, pokazać na czym polega Enactus. Na uczelniach odbyły się liczne spotkania z zainteresowanymi studentami, dzięki czemu stale powiększa się grono zaangażowanych w program osób.

Poniżej przedstawiamy kilka zdjęć z prowadzonych przez studentów dziąłań.
[nggallery id=6]