POLITECHNIKA WARSZAWSKA
Zadaniem projektu jest walka z marnowaniem żywności.
Nasz projekt skierowany jest do osób młodych oraz zamożnych, gdyż właśnie wśród nich zauważyliśmy największy odsetek marnowania żywności.
Celem „Don’t waste me!” jest uświadomienie społeczeństwa, w jaki sposób przechowywać poszczególne produkty żywnościowe, aby dłużej zachować ich jakość i świeżość.
Przy współpracy z dietetykiem tworzymy filmy poradnicze, w których zamieścimy najważniejsze informacje dotyczące przechowywania produktów. Stworzyliśmy kanały na YouTube oraz Facebooku, które pozwalają dotrzeć nam do naszych odbiorców.
Na produktach marki Tesco umieściliśmy QR kody, które przekierowują zainteresowanych do filmu, który zawiera informacje dotyczące poprawnego przechowywania danego produktu. Co więcej, z dostępu do filmów można skorzystać nie tylko w sklepie, lecz również w domu, co od początku było naszym założeniem. Klienci mieli łatwy dostęp do informacji. Część QR kodów znajdowała się na stoisku z warzywami i owocami oraz na papierowych torbach na pieczywo. QR kody można skanować za pomocą aparatu w telefonie bądź aplikacji do skanowania QR kodów.
Dzięki działaniu kampanii zwiększamy świadomość społeczeństwa oraz zainteresowanie klientów produktami marki Tesco.
Aktualnie projekt dynamicznie się rozwija. Część elementów zostaje ulepszanych lub pivotowanych.
Pozdrawiamy i zachęcamy do współpracy.
Ewelina i Marcin